Interní komunikace vybrané firmy/organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace vybrané firmy/organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Černá, Alžběta
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34307
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje interní komunikaci a její úroveň, zjišťuje využití komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců ve vybrané firmě. Teoretická část se zaobírá definováním pojmu komunikace, public relations, interní komunikace, dále pak firemní kulturou a marketingovým výzkumem. Její součástí je i vytyčení cílů a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představena vybraná společnost a její interní komunikace, dále se zde nachází metodika výzkumu, analýza získaných dat, zodpovězení výzkumných otázek, závěry šetření a případná doporučení pro zlepšení nedostatků v interní komunikaci ve vybrané firmě.
dc.format 76 s. (88 600 znaků)
dc.format.extent 3227814
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject interní public relations cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject public relations en
dc.subject internal public relations en
dc.subject corporate culture en
dc.subject marketing research en
dc.title Interní komunikace vybrané firmy/organizace
dc.title.alternative Internal Communication of the Chosen Company/Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis analyses internal communication and its level, usage of communication and job satisfaction of the employees of the selected company. The theoretical part defines the concept of communication, public relations, internal communication, corporate culture and marketing research. This part also includes goals setting and the research questions formulation. In the practical part, the chosen company and its internal communication are introduced, in addition to research methodology, acquired data analysis, answered research questions, research conclusions and the potential recommendations for the improvement of internal communication flaws within the chosen company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40457
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-28


Files in this item

Files Size Format View
černá_2015_dp.pdf 3.078Mb PDF View/Open
černá_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
černá_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account