dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Adami, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:37:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:01Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/342
|
|
dc.description.abstract |
Na území obce Hoděšovice došlo k suburbanizační výstavbě, díky které vzrostl počet jejích obyvatel na dvojnásobek. Noví obyvatelé jsou na rozdíl od původních občanů nositeli městské kultury, a tak nyní vedle sebe žijí v obci, trpící nedostatkem komunikace, dvě zcela odlišné skupiny. Na základě výzkumu je třeba zpracovat komunikační strategii obce založenou na strategii rozvoje a podloženou vyváženým marketingovým mixem. Úkolem obecního úřadu je podporovat občany v aktivním přístupu k rozvoji obce a motivovat je k participaci v občanské společnosti. Podmínkou tohoto přístupu je integrace nových obyvatel do života obce, podpora vzájemného soužití a rozvoj předností, které z přílivu nových obyvatel plynou. Závěry dvou výzkumných šetření poukázaly na konkrétní potřeby jednotlivých segmentů občanů obce. Na základě těchto závěrů byly formulovány zásadní kroky strategického rozvoje a komunikační strategie zaměřené na integraci. |
cs |
dc.format |
93 s., 31 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
7647747 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2008 |
|
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix obce
|
cs |
dc.subject |
občanské sdružení
|
cs |
dc.subject |
občanská společnost
|
cs |
dc.subject |
suburbanizace
|
cs |
dc.subject |
obecní úřad
|
cs |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
municipal marketing mix
|
en |
dc.subject |
civil association
|
en |
dc.subject |
civil sociaty
|
en |
dc.subject |
suburbanization
|
en |
dc.subject |
local authority
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie obce Hoděšovice |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of Hoděšovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Suburbanizational construction in the location of Hoděšovice doubled the amount of its inhabitants. Newcomers, unlike the original inhabitants, are bearers of a city culture, therefore there are two quite different groups living in the village, which suffers from lack of cummunication. It is necessary to create a communication strategy, which would reflect results of research and which would be based on a development strategy and a marketing strategy. The task of the local authority is to support active approach of inhabitants to a development of their village and to motivate them in a participation in a civil society. This approach depends on an integration of new inhabitants into life of the village, support of their co-existence and development of advantages, which come from the influx of new inhabitants. Results of two researches pointed to concrete needs of the individual segments of inhabitants. Based on the research results, the main tasks of strategic development and communication strategy focused on integration were formulated. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2747
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|