Analýza zakazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vlčková, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Chovancová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:14:50Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3422
|
|
dc.description.abstract |
Práce je rozdělená do dvou částí. První teoretická část se věnuje především klasickým metodám a teoriím z oblasti marketingu a marketingové komunikace s důrazem na konkrétní metody marketingové komunikace a jejich novodobých trendů. Druhá praktická část se věnuje analýze zákazníků reklamní agentury Q-Studio. Cílem analytické části bylo zjistit motivy zákazníku reklamní agentury Q-Studio k využívaní služeb reklamní agentury. Následně stanovit příčiny, proč firemní zákazníci nevyužijí plný servis, který reklamní agentura zprostředkovává, ale využijí pouze jeho část. Nedostatky, které jsem analýzou zjistila dále rozebírám v části doporučení reklamní agentuře. Navrhla jsem dva možné scénáře, kterými se může reklamní agentura vydat a využít tak svůj potenciál. |
cs |
dc.format |
65 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
946329 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 |
|
dc.subject |
podniková komunikace
|
cs |
dc.subject |
podniková značka
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
design manuál
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relation
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
company communication
|
en |
dc.subject |
company brand
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
design manual
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Analýza zakazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně |
cs |
dc.title.alternative |
Q-Studio costumers analysis to create their communication campaing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work is divided into two sections. The first one is theoretic and includes theories about marketing and marketing communication with emphasis on concrete communication methods and their trends. The second part of my work is practical, focus on customer analyses of adver-tising agency Q-Studio. The main goal in analytic part was find out motives of customer to use all services of Q-Studio. Subsequently set the reasons why customers using only half of services provided by Q-Studio. Analysis was realized with questionnaire for customers. Entire lack of analyses that were found out, are explained in the recommendation part. I suggested two ways which can Q-Studio takes and thanks to which will be used the whole potential of Q-Studio. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6527
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account