Projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Mokrá, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:49:39Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:49:39Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34183
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce prezentuje projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury a je věnována marketingu, marketingu ve zdravotnictví, marketingovém mixu ve zdravotnictví a důležitou součástí teoretické části je i teorie analytických metod. V první polovině praktické části je provedena analýza současné situace soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY a to pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Druhá polovina praktické části obsahuje samotný projekt, který je navržen na základě podrobné analýzy současného stavu soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY. Na závěr diplomové práce je provedena nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
102 s. (142 540) |
|
dc.format.extent |
1974737 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
gynekologie a porodnictví
|
cs |
dc.subject |
soukromá ordinace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
gynekology and midwifery
|
en |
dc.subject |
private clinic
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY |
|
dc.title.alternative |
The project Enlargement Services to Private gynecology-obstetrics Clinic XY |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master thesis presents a project dealing with the extension of services of a private Obstetric and Gynecologic Clinic XY. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on the study of literature and is dedicated to marketing, healthcare marketing and marketing mix in health care. An important part of the theoretical section is also the theory of analytic methods. The first half of the practical part is dedicated to the analysis of current situation in private Obstetric and Gynecologic Clinic XY, using the PEST analysis, Porter's analysis and SWOT analysis. The second half of the practical part contains the project itself, which is designed and based on a detailed analysis of the current state of the Obstetric and Gynecologic Clinic XY. The conclusion of the thesis contains the cost and risk analysis of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40260
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account