[NEOBHÁJENO] Děti s mentálním postižením z prostředí afunkčních rodin a důvody jejich umístění do ústavní péče
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Joklová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:49:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:49:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34151
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce jsou děti s mentálním postižením z prostředí afunkčních rodin a důvody jejich umístění do ústavní péče. Teoretická část bakalářské práce se zabývá pro-blematikou života dětí s mentálním postižením, rodinou a jejími poruchami a náhradní rodinnou péčí. Práce se věnuje pojmům, jako je rodina, poruchy rodiny, vybranými typy náhradní rodinné péče a dětmi s mentálním postižením. Praktická část mapuje konkrétní děti s mentálním postižením umístěné v ústavní péči a jejich vychovatele na různých mís-tech v České republice. |
|
dc.format |
75 s., 15 s. příloh |
|
dc.format.extent |
2142332 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
ústavní péče
|
cs |
dc.subject |
dítě s mentálním postižením
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
children's homes
|
en |
dc.subject |
residential care
|
en |
dc.subject |
children with learning disabilities
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Děti s mentálním postižením z prostředí afunkčních rodin a důvody jejich umístění do ústavní péče |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Children with Mental Disabilities from the Environment of Dysfunctional Families and Reasons for their Placement in Institutional Care |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of the thesis, are children with mental disabilities from the environment afunctional families and the reasons for their placement in institutional care. Theoretical part deals with the pro-life problems associated with children with mental disabilities, family and their problems and foster care. The work deals with concepts such as family, family disturbances, selected types of foster care and children with mental disabilities. The practical part describes particular children with specific learning disabilities placed in institutional care and their educators in various locations in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24451
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
problémové rodiny
|
cs |
local.subject |
problem families
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account