dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Fojtíková, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:47:51Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:47:51Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33981
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti podniku Josef Orlita. Teoretická část definuje pojem konkurence, konkurenceschopnost a vymezuje všeobecné konkurenční strategie. Dále jsou zde popsány jednotlivé metody zaměřené na danou problematiku, jako je marketingový mix, benchmarking, Porterova teorie pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a PESTLE analýza. V praktické části je představen podnik Josef Orlita a jeho nejvýznamnější konkurenti. Mimo metody, jež byly definovány v první části, je zde vyhodnocen marketingový výzkum. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům na zlepšení konkurenceschopnosti podniku Josef Orlita. |
|
dc.format |
82 s. |
|
dc.format.extent |
1452826 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Porterova teorie pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza a PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces theory
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis and PESTLE analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti firmy Josef Orlita |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Competitiveness of Josef Orlita Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis is focused on the analysis of the competitiveness of the company Josef Orlita. The theoretical part defines the concepts of the competition, competitiveness and identifies the general competitive strategy. There are also described individual methods focused on the issue, such as marketing mix, benchmarking, Porter's five forces theory, SWOT analysis and PESTLE analysis. The practical part deals with description of the company Josef Orlita and its major competitors. Outside the methods, which were defined in the first part, here belongs evaluated marketing research, as well. Conclusion of the bachelor´s thesis is devoted to proposals how to improve the competitiveness of the company Josef Orlita. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39914
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|