Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh |
Author: |
Svatková, Zuzana
|
Advisor: |
Briskorin, Ivo
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem, jehož hlavním cílem bylo zjistit zájem veřejnosti o nový produkt firmy INVOS, s.r.o., který se s úspěchem prodává v zahraničí, nicméně v České republice zatím není na trhu známý. Tímto produktem je nový antipachový sáček, který je speciálně vytvořen tak, aby zabraňoval prostupu pachů a aromat jak ze sáčku do okolí, tak také naopak z okolí do sáčku. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na analýzu výsledků získaných při průzkumu a na formulování závěrů a doporučení pro zavedení tohoto nového výrobku na český trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3387
|
Date:
|
2007-05-18 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
6835
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account