Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Melicharová, Klára
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:59Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:59Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33780
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketingové příležitosti společnosti Montgas, a.s.Bakalářská práce má dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je založena na teoretických poznatcích, které byly získány v odborné literatuře. Tyto poznatky jsou zaměřeny na téma marketing, marketingový mix, marketingová situační analýza, SWOT analýza a analýza konkurenčního postavení společnosti. Praktická část byla zaměřena na praktické uplatnění zmiňovaných marketingových analýz ve společnosti Montgas, a.s. Na základě provedených analýz byla navržena doporučení, která by měla vést k vyšší schopnosti společnosti využívat marketingových příležitostí na okolním trhu.
dc.format 94 s.
dc.format.extent 2559800
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketingová situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Marketing situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject GE matrix en
dc.title Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Opportunities of Montgas, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated The main goal of my bachelor thesis is to analyze marketing opportunities of the Montgas, JSC. My bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. Theoretical part is based on theoretical knowledge. This knowledge is focused on topic of marketing, marketing mix, marketing situational analysis, SWOT analysis and analysis of competitive market position. Practical part is focused on practical application of the mentioned marketing analyzes in the Montgas, JSC. Based on conducted analyzes were proposed recommendations, which should lead to higher ability of the company to use marketing opportunities on surrounding market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39624
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
melicharová_2015_dp.pdf 2.441Mb PDF View/Open
melicharová_2015_vp.docx 23.04Kb Microsoft Word 2007 View/Open
melicharová_2015_op.docx 22.37Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account