dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Melicharová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:46:59Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:46:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33780
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketingové příležitosti společnosti Montgas, a.s.Bakalářská práce má dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je založena na teoretických poznatcích, které byly získány v odborné literatuře. Tyto poznatky jsou zaměřeny na téma marketing, marketingový mix, marketingová situační analýza, SWOT analýza a analýza konkurenčního postavení společnosti. Praktická část byla zaměřena na praktické uplatnění zmiňovaných marketingových analýz ve společnosti Montgas, a.s. Na základě provedených analýz byla navržena doporučení, která by měla vést k vyšší schopnosti společnosti využívat marketingových příležitostí na okolním trhu. |
|
dc.format |
94 s. |
|
dc.format.extent |
2559800 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Marketing situational analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Opportunities of Montgas, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of my bachelor thesis is to analyze marketing opportunities of the Montgas, JSC. My bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. Theoretical part is based on theoretical knowledge. This knowledge is focused on topic of marketing, marketing mix, marketing situational analysis, SWOT analysis and analysis of competitive market position. Practical part is focused on practical application of the mentioned marketing analyzes in the Montgas, JSC. Based on conducted analyzes were proposed recommendations, which should lead to higher ability of the company to use marketing opportunities on surrounding market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39624
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|