dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Zeťová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:46:57Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:46:57Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33771
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Teoretická část obsahuje úvod jak do marketingu, tak i do marketingu služeb, cestovního ruchu a především internetového marketingu. Velmi důležitými prvky jsou nástroje, jež jsou využívány při aplikaci internetového marketingu jako například webové stránky, sociální média, blogy či virální marketing. Praktická část obsahuje představení Valašského muzea v přírodě a jeho pozici na trhu, analýzu současného stavu využívání internetových marketingových nástrojů, SWOT analýzu zaměřenou na internetový marketing a PEST analýzu. Díky provedeným analýzám bylo možné vyvodit doporučení a návrhy pro efektivnější komunikaci s veřejností. Cílem práce bylo stanovit doporučení, jež by mohla být aplikovatelná v praxi při použití minima financí. |
|
dc.format |
78 s. (104 319 znaků) |
|
dc.format.extent |
2610883 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
facebook
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.subject |
web site
|
en |
dc.subject |
facebook
|
en |
dc.title |
Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Online Marketing Forms in Valašské muzeum v přírodě |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Valíčková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with internet marketing in Valašské muzeum v přírodě in Rožnov pod Radhoštěm. The theoretical part includes an introduction to marketing, marketing of services, tourism marketing and especially the internet marketing. Very important elements are the tools, which are used during application of the internet marketing like web sites, social medias, blogs or viral marketing. The practical part includes introduction of Valašské museum v přírodě and its market position, analysis of usage of internet marketing tools at this moment, SWOT analysis focused on internet marketing and PEST analysis. Based on the analysis it was possible to conclude the recommendations for more effective communication with public. The goal of this work was to provide recommendations, which could be used in practice, using a minimum of finance sources. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39611
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|