Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Zeťová, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:57Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:57Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33771
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Teoretická část obsahuje úvod jak do marketingu, tak i do marketingu služeb, cestovního ruchu a především internetového marketingu. Velmi důležitými prvky jsou nástroje, jež jsou využívány při aplikaci internetového marketingu jako například webové stránky, sociální média, blogy či virální marketing. Praktická část obsahuje představení Valašského muzea v přírodě a jeho pozici na trhu, analýzu současného stavu využívání internetových marketingových nástrojů, SWOT analýzu zaměřenou na internetový marketing a PEST analýzu. Díky provedeným analýzám bylo možné vyvodit doporučení a návrhy pro efektivnější komunikaci s veřejností. Cílem práce bylo stanovit doporučení, jež by mohla být aplikovatelná v praxi při použití minima financí.
dc.format 78 s. (104 319 znaků)
dc.format.extent 2610883
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject facebook cs
dc.subject marketing en
dc.subject internet en
dc.subject museum en
dc.subject web site en
dc.subject facebook en
dc.title Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě
dc.title.alternative The Analysis of Online Marketing Forms in Valašské muzeum v přírodě
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Valíčková, Petra
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with internet marketing in Valašské muzeum v přírodě in Rožnov pod Radhoštěm. The theoretical part includes an introduction to marketing, marketing of services, tourism marketing and especially the internet marketing. Very important elements are the tools, which are used during application of the internet marketing like web sites, social medias, blogs or viral marketing. The practical part includes introduction of Valašské museum v přírodě and its market position, analysis of usage of internet marketing tools at this moment, SWOT analysis focused on internet marketing and PEST analysis. Based on the analysis it was possible to conclude the recommendations for more effective communication with public. The goal of this work was to provide recommendations, which could be used in practice, using a minimum of finance sources.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39611
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
zeťová_2015_dp.pdf 2.489Mb PDF View/Open
zeťová_2015_vp.docx 22.01Kb Microsoft Word 2007 View/Open
zeťová_2015_op.pdf 778.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account