Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Hudečková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:46:43Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:46:43Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33725
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace studentského klu-bu Viktorka. Hlavní cílem je analýza současného stavu a navržení opatření k jeho zlepšení. Úvodní teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace. Praktická část je zamřena na představení podniku, současnou marketingovou komunikaci, analýzu konkurence, PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, benchmarking, SWOT analýzu a také dotazníkové šetření. Na základě zjištěných informací budou navrženy doporučení na zlepšení. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.format.extent |
2059968 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
IFE matice
|
cs |
dc.subject |
EFE matice
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
IFE matrix
|
en |
dc.subject |
EFE matrix
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of Student Club Viktorka |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petržela, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of student club Viktorka. The main goal is to analyze the current situation and propose measures for its improvement. The theoretical part is dealing with knowledge of marketing, especially marketing commu-nications. The practical part is focused on the performance of the company, current market-ing communication, competitor analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, benchmarking, SWOT analysis and a questionnaire survey. Based on the information will be proposed recommendations for improvement. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39543
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account