Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Mlčáková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:55:34Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3369
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o marketingovém mixu v maloobchodě, jehož předmětem podnikání je prodej nábytku a bytových doplňků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní poznatky o maloobchodě a nástrojích marketingového mixu, které se v maloobchodě využívají. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti J & H, spol. s r.o., analýzu jejího postavení na trhu a současného stavu maloobchodního mixu. Na základě získaných informací je pak vypracován projekt lepšího využití maloobchodního mixu ke zvýšení konkurenceschopnosti této společnosti. |
cs |
dc.format |
97 s., 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3282907 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
microenvironment
|
en |
dc.subject |
macroenvironment
|
en |
dc.subject |
PEST analyse
|
en |
dc.subject |
Porter analyse
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
retail mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing mix utilization for strengthening competition position of the company J & H, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2027-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis treat of marketing mix in retail which main subjekt of business activity is retail sale of furniture and home's accessories. The work is divided into theoretic and practical part. The theoretic part includes the basic knowledges about the retail and tools of the marketing mix which are used in the retail. The practical part includes the charakteristic the company J & H, spol. s r.o., the analyse of its position in the market and the actual situation of the retail mix. Base on acquired informations the project of better retail mix utilization for strengthening competition position of this company is worked out. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5857
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account