Analýza e-shopu prodávajícího výrobky značky Hamé

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza e-shopu prodávajícího výrobky značky Hamé

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Hampl, Václav
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:33Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:33Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33678
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojímá e-shop jako distribuční kanál, kde analyzuje a srovnává internetový obchod společnosti Hamé s.r.o. s přímou konkurencí. Cílem této práce je zhodnotit, v jaké situaci se Hamé e-shop nachází, a navrhnout zlepšení, které vyplynou z výsledku provedených analýz. Analýzy jsou zaměřeny na cenové srovnání, návštěvnost, skladbu sortimentu a logistiku.
dc.format 72
dc.format.extent 2517174
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Hamé cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject internet cs
dc.subject marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject analysis en
dc.subject Hamé en
dc.subject distribution en
dc.subject internet en
dc.title Analýza e-shopu prodávajícího výrobky značky Hamé
dc.title.alternative The Analysis of E-shop Selling Hamé Products
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated This thesis is taking look at e-shop as a distributional channel, where it analyzes and compares internet shop of Hamé Ltd. to direct competitors. The goal of this thesis is to valorize in what state the Hamé e-shop is right now, suggest some improvements, depending on the results of the executed analyses. The analyses are aimed at price comparison, attendance, product mix and logistics.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39486
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
hampl_2015_dp.pdf 2.400Mb PDF View/Open
hampl_2015_vp.docx 22.33Kb Microsoft Word 2007 View/Open
hampl_2015_op.docx 27.36Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account