Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Valchářová, Petra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:49Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:49Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33512
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro Nemocnici Atlas, a.s. za-měřeného na zlepšení konvenience. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku strategického marketingu, marketingového plánování a především marketingu ve zdravotnictví, jeho specifika včetně marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je nejprve představena Nemocnice Atlas, a.s., dále je zde vytvořena situační analýza. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt, v němž jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie a formulovány akční programy pro dosažení stanovených cílů.
dc.format 108 s. (169 643 znaků)
dc.format.extent 3905252
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategické marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject konvenience cs
dc.subject Strategic marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing in health care en
dc.subject situational analysis en
dc.subject convenience en
dc.title Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.
dc.title.alternative Marketing Plan Focused on Improvement of Convenience in Nemocnice Atlas, a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The goal of the thesis is to creation a marketing plan for the Atlas hospital corporation focused on improvement of convenience. The thesis is divided into two parts, a theoretical and the practical part. Theoretical part defines problems about strategic marketing, marketing planning and primarily about marketing in health care, his specifics including marketing mixture. In practical part of the thesis is first introduced the Atlas hospital corporation, there is also situational analysis. Project is created based on the analyses results when there are set marketing objectives, marketing strategies and formulated action plans for achievement a goals.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39243
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
valchářová_2015_dp.pdf 3.724Mb PDF View/Open
valchářová_2015_vp.docx 29.01Kb Microsoft Word 2007 View/Open
valchářová_2015_op.docx 22.99Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account