dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Valchářová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:49Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:49Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33512
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro Nemocnici Atlas, a.s. za-měřeného na zlepšení konvenience. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku strategického marketingu, marketingového plánování a především marketingu ve zdravotnictví, jeho specifika včetně marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je nejprve představena Nemocnice Atlas, a.s., dále je zde vytvořena situační analýza. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt, v němž jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie a formulovány akční programy pro dosažení stanovených cílů. |
|
dc.format |
108 s. (169 643 znaků) |
|
dc.format.extent |
3905252 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Strategické marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
konvenience
|
cs |
dc.subject |
Strategic marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing in health care
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
convenience
|
en |
dc.title |
Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan Focused on Improvement of Convenience in Nemocnice Atlas, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the thesis is to creation a marketing plan for the Atlas hospital corporation focused on improvement of convenience. The thesis is divided into two parts, a theoretical and the practical part. Theoretical part defines problems about strategic marketing, marketing planning and primarily about marketing in health care, his specifics including marketing mixture. In practical part of the thesis is first introduced the Atlas hospital corporation, there is also situational analysis. Project is created based on the analyses results when there are set marketing objectives, marketing strategies and formulated action plans for achievement a goals. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39243
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|