Projekt zlepšení propagace neziskové organizace Pečovatelská služba Kroměříž, o.p.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení propagace neziskové organizace Pečovatelská služba Kroměříž, o.p.s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnédar, Libor
dc.contributor.author Kotková, Tereza
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:46Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:46Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33504
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zdokonalit marketingovou komunikaci neziskové organizace Pečovatelská služba Kroměříž, o.p.s., jež je součástí Sociálních služeb města Kroměříže. V teoretické části se na základě studia odborné literatury věnuji problematice neziskového sektoru, marketingovému mixu a marketingovým aktivitám, které jsou v tomto odvětví vhodné s ohledem na jeho způsob financování a poskytovaný produkt ve formě služby. V praktické části podrobně analyzuji současnou marketingovou strategii organizace pomocí vlastních poznatků získaných během působení v organizaci, dotazníkového šetření a SWOT analýzy. V souladu s těmito zjištěními navrhuji v poslední části práce projekt marketingové komunikace organizace, jenž je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 85 s. (137 457 znaků)
dc.format.extent 3339815
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject sociální služby cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Nonprofit Organization en
dc.subject Social Public-services en
dc.subject Propagation en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Projekt zlepšení propagace neziskové organizace Pečovatelská služba Kroměříž, o.p.s
dc.title.alternative Project to Improve the Propagation of Non-profit Organization Pečovatelská služba Kroměříž, o.p.s
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slováková, Markéta
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The target of this dissertation is to improve marketing communication of nonprofit institu-tion Pečovatelská služba Kroměříž, o.p.s., which comprises one part of the Social services of the Town Kroměříž. In theoretical part I deal on the basis of exploration of specialized literature with the issues of nonprofit sector, marketing mix and marketing activities, which are convenient in this branch regard to form of its financing and service as an offered product. In practical part I analyse in detail current marketing strategy of the institution using my own knowledge obtained during my work there, by questionnaire research and by analysis S.W.O.T. In the last part of the dissertation I suggest according to these findings the project of marketing communication of the institution. Finally this project is put to the analysis of time, costs and risk.
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 39231
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kotková_2015_dp.pdf 3.185Mb PDF View/Open
kotková_2015_vp.docx 29.75Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kotková_2015_op.docx 29.84Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account