dc.contributor.advisor |
Zavřelová, Veronika
|
|
dc.contributor.author |
Martincová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:34:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T11:34:33Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/334
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci autor analyzuje propagační aktivity doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s., která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a léčiv. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou doplňků stravy a jejich postavením na českém trhu, v analytické části popisuje historii a profil společnosti, ekonomické ukazatele a její konkurenci. Autor dále analyzuje nástroje marketingového mixu s důrazem na propagaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu autor zkoumal postoj spotřebitelů ke značce Walmark, k jejím výrobkům, ceně a propagaci. |
cs |
dc.format |
82 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4253641 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
potravinové doplňky
|
cs |
dc.subject |
vitamíny
|
cs |
dc.subject |
léky
|
cs |
dc.subject |
zdravá výživa
|
cs |
dc.subject |
nutritional supplements
|
en |
dc.subject |
vitamins
|
en |
dc.subject |
drugs
|
en |
dc.subject |
healthy nourishment
|
en |
dc.title |
Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising the nutritional supplements in Walmark company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work analyses the nutritional supplements advertising activities in Walmark Company which specializes in production and distribution of nutritional supplements and medicaments. The theoretical part considers the problematic of nutritional supplements and their position on the Czech market, the analytical part describes history and company profile, economical values and their competitors. The author also analyses the tools of marketing mix with the emphasis on the promotion. Using the marketing research the author investigated the approach of customers towards the Walmark trademark, their products and promotion. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2635
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|