Míra direktivity výchovného stylu rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Míra direktivity výchovného stylu rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jakešová, Jitka
dc.contributor.author Vrbová, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:45Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:45Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33498
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá výchovnými styly v rodinách Zlínského kraje. Pozornost je věnována rodinám s dětmi, které navštěvují Montessori třídy a tradiční třídy na základní škole. Snaží se o porovnání, zda jsou v rodinách rozdíly ve výchovném stylu s ohledem na to, jakou třídu dítě navštěvuje. V teoretické části vymezuje pojmy jako výchova, výchovný styl, vzdělání, tradiční vzdělávání, alternativní vzdělávání. Zjišťování výchovných stylů proběhlo pomocí dotazníkového šetření. Dotazníky byly rozdány rodičům vybraných dětí.
dc.format 66s. (68 938 znaků)
dc.format.extent 1976981
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výchovný styl cs
dc.subject tradiční vzdělávání cs
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject Montessori cs
dc.subject děti cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject Educational style en
dc.subject traditional education en
dc.subject alternative education en
dc.subject Montessori en
dc.subject children en
dc.subject parents en
dc.subject upbringing en
dc.subject education en
dc.title Míra direktivity výchovného stylu rodičů
dc.title.alternative The Level of Directiveness in Parenting Style
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with educational styles in families in Zlin region. It is focused on families with children who attend either Montessori classes or traditional classes at ele-mentary schools. The thesis aims to compare any potential differences in educational styles in the families with respect to the class type the child attends. In the theoretical part, the terms such as upbringing, educational style, education, traditional education, and alternati-ve education are defined. The method of questionnaires was used in order to find out about the educational styles. The questionnaires were delivered among the parents of selected children.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39222
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27
local.subject pedagogika montessoriovská cs
local.subject výchovný styl v rodině cs
local.subject Montessori method of education en
local.subject parenting style en


Files in this item

Files Size Format View
vrbová_2015_dp.pdf 1.885Mb PDF View/Open
vrbová_2015_vp.pdf 224.9Kb PDF View/Open
vrbová_2015_op.docx 24.72Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account