dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Lekešová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:43Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:43Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33491
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce obsahuje projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši marketingové komunikace se zaměřením na oblast lázeňství a jejími specifiky v mezinárodním prostředí. V praktické části je provedena PESTE analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza. Na základě zjištěných poznatků je navržen projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení prodeje léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
125 s.(176 273 znaků) |
|
dc.format.extent |
8851189 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
lázeňský produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing services
|
en |
dc.subject |
spa product
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu |
|
dc.title.alternative |
Project on Marketing Communication of Medical Services of Spa Luhačovice, a.s. on the Austrian Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis contains a project of marketing communication of therapeutic services of Spa Luhačovice, a.s. on the Austrian market. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part covers literary review of marketing communication focused on spas and their specifics in the international environment. The practical part describes conducted analysis such as the PESTE analysis, Porter analysis of competitive forces, analysis of marke-ting communication tools and the SWOT analysis. Based on the findings I designed a project for using the tools of marketing communication to increase the sales of therapeutic services of Spa Luhačovice, a.s. on the Austrian market. The project is subject to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39213
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|