dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kamenská, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:38Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:38Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33478
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zpracována ve třech částech. První část, teoretická část, vysvětluje základní pojmy cestovního ruchu, typologii cestovního ruchu a také vysvětluje pojem destinační management a marketingový mix. Ve druhé části je zpracována analýza podmínek rozvoje a rozmístění cestovního ruchu, tedy analýza lokalizačních, selektivních a realizačních podmínek. Poslední částí je část projektová, v níž je zpracován projekt, který má obci Prušánky pomoci k získání lepšího image a stát se oblíbenou destinací turismu. |
|
dc.format |
84 s. (112 281 znaků) |
|
dc.format.extent |
3565143 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
destinační management
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
podmínky rozvoje cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
obec Prušánky
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
a destination management
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
conditions of tourism developement
|
en |
dc.subject |
village Prušánky
|
en |
dc.title |
Projekt na podporu cestovního ruchu v obci Prušánky a vinné obci Nechory |
|
dc.title.alternative |
Support of Tourism Development in Village Prušánky and Winecellar Village Nechory |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zahradník, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2015-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is split into three parts. The first, theoretical part, is explained basic concept of tourism, types of tourism and concept of destination management and marketing mix. In the second part is processed analysis of conditions for tourism developement and analysis of tourism locations. In the last part, project part, is done project which should help to village Prušánky to get better image and become to be favorite destination for tourism. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39190
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|