Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Dvořáková, Pavlína
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:37Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:37Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33476
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve zdravotnictví. Teoretická část je zaměřena z velké části na marketing zdravotnictví, a to z pohledu kvality zdravotnických služeb, marketingového řízení, plánování i marketingového mixu. Praktická část analyzuje konkrétní zdravotnické pracoviště estetické chirurgie z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí s výsledným shrnutím ve SWOT analýze. V závěru diplomové práce je prezentován projekt marketingového řízení, který je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
dc.format 79 s. (107 755 znaků)
dc.format.extent 4189678
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing zdravotnictví cs
dc.subject estetická chirurgie cs
dc.subject zdravotnické zařízení cs
dc.subject marketing en
dc.subject healthcare marketing en
dc.subject aesthetical surgery en
dc.subject medical services en
dc.title Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
dc.title.alternative The Project of Marketing Management at the Private Clinic of Plastic Surgery
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The thesis deals with marketing management in health services. The theoretical part focuses largely on health services marketing from the point of view of health services quality, marketing management, planning and marketing mix. The practical part analyzes a specific healthcare workplace for aesthetic surgery from the point of view of macroenvironment, mesoenvironment and microenvironment with the final summary in a SWOT analysis. The closing part of the thesis presents a marketing management project, which includes cost, time and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39188
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2015_dp.pdf 3.995Mb PDF View/Open
dvořáková_2015_vp.docx 28.66Kb Microsoft Word 2007 View/Open
dvořáková_2015_op.docx 22.86Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account