Pojetí výchovy z pohledu rodičů dětí mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:36Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:36Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33471
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem této bakalářské práce je pojetí výchovy z pohledu rodičů dětí mladšího školního věku. Teoretická část je zaměřena na výchovu v rodině, rodinu, její funkci, rodinné prostředí. Vymezuje výchovné cíle, způsoby výchovy, výchovné styly a používání výchovných prostředků jako jsou odměny a tresty. V praktické části se zabývá rozborem odpovědí respondentů na stanovené otázky v rámci dotazníkového šetření. Výstupem tohoto empirického výzkumu je zjištění převládajícího způsobu výchovy v dnešních rodinách. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.format.extent |
3025908 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
funkce rodiny
|
cs |
dc.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
způsoby výchovy
|
cs |
dc.subject |
výchovné styly
|
cs |
dc.subject |
výchovné prostředky
|
cs |
dc.subject |
odměny
|
cs |
dc.subject |
tresty
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
family function
|
en |
dc.subject |
family environment
|
en |
dc.subject |
ways of upbringing
|
en |
dc.subject |
education styles
|
en |
dc.subject |
educational resources
|
en |
dc.subject |
rewards
|
en |
dc.subject |
punishments
|
en |
dc.title |
Pojetí výchovy z pohledu rodičů dětí mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
The Concept of Education in Parents of Lower Primary Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalenda, Jan |
|
dc.date.accepted |
2015-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of this thesis is concept of education in parents of lower primary children. The theoretical part is focused on family education, family, its function, family environment. Defines educational goals, ways of upbringing, educational styles and use of educational resources such as rewards and punishments. The practical part deals with the analysis of respondents' answers to the set questions in the questionnaire survey. The output of this empirical research is to determine the dominant method of education in today's families. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
39182
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
parenting style
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account