Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Hrňová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:35Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:35Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33465
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k tématu spokojenosti zákazníka a zákaznických věrnostních programů. Součástí analytické části je analýza věrnostních programů u konkurenčních podniků v rámci České republiky a analýza přání a potřeb hostů Resortu Valachy. Samotné vytvoření věrnostního programu spadá pod projektovou část a výstupní projekt je následně podroben ekonomické a rizikové analýze. |
|
dc.format |
88 s. (160 127 znaků) |
|
dc.format.extent |
2610342 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
benefity
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
host
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
věrnostní karta
|
cs |
dc.subject |
Resort Valachy
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.subject |
customer relationship managenemt
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
guest
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
loayalty
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
loyalty card
|
en |
dc.subject |
Resort Valachy
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating a Loyalty Program for Resort Valachy Guests in Velké Karlovice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vala, Michal |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on creating of loyalty program for Resort Valachy guests in Velké Karlovice. It is divided into three main parts - theoretical, analytical and project. Theoretical part is devoted to a literal research related to the topic of customer satisfaction and customer loyalty programs. Analytical part deals with analysis of loyalty programs by competitors in the Czech republic and analysis of the customer wishes and needs in Resort Valachy. In the project part of the thesis a draft of loyalty program for Resort Valachy guests is formed. Finally, this project is analyzed from economical as well as risk point of view. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39174
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account