Projekt založení nové pobočky cestovní kanceláře XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Brožková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33451
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvořit projekt založení nové pobočky pro cestovní kancelář XY. V teoretické části jsou definovány a zpracovány poznatky o subjektech a objektech cestovního ruchu, zejména o cestovních kancelářích, jejích činnostech, povinnostech a historii. Součástí teoretické části je i popis legislativy, která upravuje podnikání cestovních kanceláří v České republice. Analytická část je ve své první kapitole věnována ekonomickému zhodnocení společnosti. Druhá část je zaměřena na kriteriální a makroekonomickou analýzu obsahující údaje o demografii, výkonnosti regionů nebo konkurenci. V projektové části je zpracován podrobný návod na založení nové provozovny v Táboře. Toto město si cestovní kancelář XY na základě analýzy vybrala jako vhodné místo pro rozšíření svých aktivit. |
|
dc.format |
105 s. (152 494 znaků) |
|
dc.format.extent |
42001197 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
zájezd
|
cs |
dc.subject |
provozovna
|
cs |
dc.subject |
Tábor
|
cs |
dc.subject |
referent prodeje zájezdů
|
cs |
dc.subject |
kon-kurence
|
cs |
dc.subject |
Travel Agency
|
en |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
Package Tour
|
en |
dc.subject |
Business Premises
|
en |
dc.subject |
Tábor
|
en |
dc.subject |
Salesperson
|
en |
dc.subject |
Competi-tion
|
en |
dc.title |
Projekt založení nové pobočky cestovní kanceláře XY |
|
dc.title.alternative |
Project of Establishment a New Branch of Travel Agency XY |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Master's Thesis is to create a project of establishing a new branch of XY travel agency. In theoretical part, knowledge of tourist subjects and objects is defined and elaborated, especially concerning travel agencies, their activities, responsibilities and history. This part also contains a description of the legislation that regulates travel agency busi-ness in the Czech Republic. The analytical part deals with economic evaluation of the com-pany in its first chapter. The second part is focused on the criterial and macroeconomic analysis containing demographic data, information about the performance of regions or competition. In the project part, detailed instructions for the establishment of the new branch in Tábor are elaborated. On the basis of the analysis, this city was chosen by travel agency XY as a suitable place for the expansion of its activities |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39158
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account