Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Lukášová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:32Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33444
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO. Teoretická část diplomové práce byla východiskem pro praktickou část diplo-mové práce. Stěžejními tématy této diplomové práce jsou: marketing služeb, marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix. Výsledky situačních analýz (SWOT analýza, Porterova analýza 5 konkurenčních sil), analýzy marketingové komunikace ve firmě, analýzy současného stavu byly východiskem pro sestavení projektové části diplo-mové práce zaměřené na vytvoření marketingové komunikace pro POWERPLAY STUDIO. Sestavená marketingová komunikace by měla sloužit POWERPLAY STUDIU pro lepší komunikaci se svými stakeholdery. |
|
dc.format |
117 |
|
dc.format.extent |
3643683 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Marketing Communications in the Company POWERPLAY STUDIO |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the design of marketing communication of POWERPLAY STUDIO company. The teoretical part of the thesis was the basis for the practical part of the thesis. The main topics of this thesis are: marketing of serveces, marketing mix, marke-ting communication and communication mix. The results of situational analysis (SWOT analysis, Porter´s analysis of five competitive forces), analyzes of marekting communicati-ons of company, analysis of the current state were the basis for the preparation of the thesis project aimed at creating the marketing communication for POWERPLAY STUDIO. Completed marketing communications should serve POWERPLAY STUDIO for better communication with its stakeholders. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39149
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account