Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Lukášová, Martina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:32Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:32Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33444
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO. Teoretická část diplomové práce byla východiskem pro praktickou část diplo-mové práce. Stěžejními tématy této diplomové práce jsou: marketing služeb, marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix. Výsledky situačních analýz (SWOT analýza, Porterova analýza 5 konkurenčních sil), analýzy marketingové komunikace ve firmě, analýzy současného stavu byly východiskem pro sestavení projektové části diplo-mové práce zaměřené na vytvoření marketingové komunikace pro POWERPLAY STUDIO. Sestavená marketingová komunikace by měla sloužit POWERPLAY STUDIU pro lepší komunikaci se svými stakeholdery.
dc.format 117
dc.format.extent 3643683
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject situational analysis en
dc.title Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO
dc.title.alternative Proposal of Marketing Communications in the Company POWERPLAY STUDIO
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the design of marketing communication of POWERPLAY STUDIO company. The teoretical part of the thesis was the basis for the practical part of the thesis. The main topics of this thesis are: marketing of serveces, marketing mix, marke-ting communication and communication mix. The results of situational analysis (SWOT analysis, Porter´s analysis of five competitive forces), analyzes of marekting communicati-ons of company, analysis of the current state were the basis for the preparation of the thesis project aimed at creating the marketing communication for POWERPLAY STUDIO. Completed marketing communications should serve POWERPLAY STUDIO for better communication with its stakeholders.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39149
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
lukášová_2015_dp.pdf 3.474Mb PDF View/Open
lukášová_2015_vp.docx 28.31Kb Microsoft Word 2007 View/Open
lukášová_2015_op.docx 22.33Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account