dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Stopková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:30Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33430
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování návrhu marketingové strategie společnosti XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let. Společnost XYZ, s.r.o. je umělecká a produkční agentura, jejíž specializací je organizace tematických eventů. V teoretické části je objasněna problematika strategického marketingu, následují specifika marketingu služeb na B2B trzích, specifika matice IFE a EFE včetně vymezení matic SPACE, QSPM a analýzy konkurence. Závěr teoretické části je zaměřen na charakteristiku globálních trendů marketingu na B2B trhu. Po teoretické části následuje část praktická, v níž je provedena analýza marketingu služeb z pohledu marketingového a komunikačního mixu. V rámci konkurenceschopnosti marketingové strategie je následně zpracována analýza konkurence. Na základě zjištěných poznatků je vypracována projektová část týkající se návrhu marketingové strategie. |
|
dc.format |
110 s. (22 022 znaků) |
|
dc.format.extent |
3038049 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb na B2B trzích
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
IFE a EFE matice
|
cs |
dc.subject |
SPACE matice
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
Strategic marketing
|
en |
dc.subject |
marketing services for B2B markets
|
en |
dc.subject |
service marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
IFE and EFE matrix
|
en |
dc.subject |
SPACE matrix
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové strategie firmy XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of Marketing Strategy for the Company XYZ, s.r.o. for the Next 5 Years |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2015-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this thesis is creating a marketing strategy of company XYZ, Ltd. for the next 5 years. Company XYZ, Ltd. is the artistic and production agency, whose specialty is the organization of thematic events. The theoretical part is to clarify the issue of strategic marketing, followed by the specifics of marketing services for B2B markets, specifics matrix IFE and EFE matrix, matrix SPACE and QSPM including defining and competitor analysis. Conclusion of the theoretical part is focused on the characteristics of global marketing trends on B2B markets. After the theoretical part is followed by a practical part, in which the analysis of marketing services in terms of marketing and communications mix. Within the competitive marketing strategy is then processed competition analysis. Based on the findings of the project is developed on a creating marketing strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39125
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|