Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Rebendová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33425
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem návrhu marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+. Hlavním cílem projektu je navrhnout marketingovou kampaň orientovanou na stávající zákazníky lázeňského hotelu starší 50 let. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace, komunikačních nástrojů a cestovního ruchu zaměřeného na segment 50+. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické části, kde je popisována a zkoumána současná úroveň marketingové komunikace ve společnosti zaměřené na segment 50+ využitím interní a externí analýzy a dotazníkového šetření. Informace získané z analytické části budou podkladem k vypracování projektu marketingové komunikace zaměřující se na budování vztahů se stávajícími zákazníky staršími 50 let včetně posouzení časového, nákladového a rizikového hlediska projektu. |
|
dc.format |
117 s. (184 327 znaků) |
|
dc.format.extent |
2929772 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
segment 50+
|
cs |
dc.subject |
sociální cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
segment 50+
|
en |
dc.subject |
social tourism
|
en |
dc.subject |
spa
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+ |
|
dc.title.alternative |
Proposal of a Marketing Communication for the Company Spa Resort Lednice Targeted on the Segment 50+ |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the project of creation marketing communication for the company Spa Resort Lednice aimed at the 50+ segment. The main aim of the project is to propose a marketing campaign oriented to present customers of spa hotel older than 50 years. The theoretical part is handled by a literature review, dealing with marketing communication, tools and tourism focused on the segment 50+. This part attends to the following, analytical part. In the analytical part of the thesis is described and examined current level of the marketing communications focused on 50+ segment in the company using internal and external analysis and the questionnaire research. The information obtained from the analytical part will be the basis for creating the project of marketing communications focused on building relationship with current customers 50+ including the assessment of the time, cost and risk aspects of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39120
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account