Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Pospíšková, Gabriela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:29Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:29Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33421
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zpracovat marketingový plán, který přispěje k naplnění specifických strategických cílů města Zlína v oblasti dopravy, kterými jsou mimo jiné optimalizace dopravní situace ve městě a podpora cyklistické dopravy. Práce začíná teoretickou částí. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou část a projekt. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající se regionálního a městského marketingu a postupy zpracování marketingového plánu města. V analytické části jsou zhodnoceny současné marketingové aktivity města na podporu cyklistiky, analýza vnitřního prostředí města a vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření k rozvoji cyklistiky ve Zlíně. Z analýzy jsou vyvozené silné a slabé stránky města. Projektová část marketingového plánu vychází ze závěrů analytické části a obsahuje konkrétní marketingové činnosti pro zlepšení podpory cyklistiky ve Zlíně, zpracované pomocí akčních plánů. Celý projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 120
dc.format.extent 3400492
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing měst cs
dc.subject cyklisté cs
dc.subject doprava cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject projekt cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing of cities en
dc.subject cyclists en
dc.subject traffic en
dc.subject marketing plan en
dc.subject project en
dc.subject advertising en
dc.title Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně
dc.title.alternative Marketing Plan for Urban Cycling Promotion in the City of Zlin
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Habuda, Martin
dc.date.accepted 2015-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to prepare a marketing plan which will help to fulfill the specific strategic traffic goals of the City of Zlín. The thesis begins with a theoretical sec-tion. The practical section is divided into an analytical part of the marketing plan and the project part. The theoretical section contains findings obtained from the literature on re-gional and urban marketing, and procedures of the marketing plan for the city. The analyti-cal part includes an evaluation of the current marketing activities of the city to promote cycling, an analysis of the internal environment of Zlín and the evaluation of the question-naire-based survey results regarding the development of the cycling in Zlín. From the anal-ysis the strengths and weaknesses of Zlín are presented. The project part of the marketing plan is based on the conclusions of the analytical part, and includes specific marketing ac-tivities to improve the promotion of the cycling in Zlin using action plans. The final project is processed through time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39112
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
pospíšková_2015_dp.pdf 3.242Mb PDF View/Open
pospíšková_2015_vp.docx 28.77Kb Microsoft Word 2007 View/Open
pospíšková_2015_op.pdf 1.633Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account