dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Klímková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33419
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace ve společ-nosti XY. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, kde je čerpáno z české a zahraniční literatury. Analytická část se zaměřuje na představení společnosti XY, současný stav marketingové komunikace, následně je společnost XY podrobena situačním analýzám. Zde je zpracován benchmarking, PESTEL analýza, SWOT analýza a nakonec je proveden marketingový výzkum. Projekt zahrnuje stanovení cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec je vypracována nákladová, časová a riziková analýza. |
|
dc.format |
99 s. (156 065 znaků) |
|
dc.format.extent |
1805008 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY |
|
dc.title.alternative |
The Project of Implementation of Marketing Communication in Company XY |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2015-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of diploma thesis is to create marketing communication for company XY. This thesis consists of theoretical, analytical and project parts. In the first one is theoretical part and it´s handled by the literature research on the topic of marketing communication, in which it´s drawn from both Czech and foreign literature. The analytical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools and the company is put to the test to a situational analysis. Here is processed benchmarking, PESTEL analysis, SWOT analysis and finally marketing research. The project involves the promotion objectives, target groups, communication strategy and individual marketing tools. Lastly it´s elaborated cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39110
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|