Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Baďura, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33418
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě společnosti Nirvana Systems s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na oblast internetového marketingu a především pak sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analýza konkurenčních sil, jsou analyticky zhodnoceny aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích, společně s konkurencí srovnána komunikace na Facebooku a zhodnoceny webové prezentace. Na základě těchto vstupních analýz je vypracována SWOT analýza. Výstupy těchto analýz jsou zpracovány při tvorbě projektu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Tento projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
87 s. (121 928 znaků) |
|
dc.format.extent |
2628756 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Socialní média
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
Zoomsphere
|
cs |
dc.subject |
Social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
LinkedIn
|
en |
dc.subject |
Zoomsphere
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication Focusing on Social Networks in Company NIRVANA SYSTEMS s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mandincová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Goal of this thesis is creation of a project of marketing communication focusing on social networks in company Nirvana Systems s.r.o.. The theoretical part is focused on internet marketing and especially on social networks. In the practical part is processed the Porter analysis of competitive forces, analytical evaluation of company activities on selected social networks, comparisson of competitors communication on Facebook and evalution of company and competitors web presentations. Based on this initial analysis SWOT analysis is created. The outcomes of these analyzes are processed in the creation of a project of marketing communication on selected social networks. For this project is elaborated time analysis, cost analysis and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39108
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account