Projekt otevření nové provozovny Spojmont Centra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt otevření nové provozovny Spojmont Centra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Pitnerová, Petra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33416
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na strategie otevření nové pobočky Spojmont centra, které se věnuje prodeji spojovacích materiálů a vodoinstalačních materiálů. Cílem bylo navrhnout vhodnou lokalitu pro otevření nové pobočky ve Zlínském kraji společně s návrhem vhodného marketingového mixu. Teoretická část této práce je zaměřena na poznatky z oblasti podnikání, maloobchodu, umístění prodejny a analýzy konkurence. Praktická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze silných a slabých stránek a analýze konkurence. Na tuto část navazuje projekt s podrobným zpracováním výběru vhodné lokality a s tím spojená časová, nákladová a riziková analýza projektu.
dc.format 94 s . (120657 znaků)
dc.format.extent 2937010
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podnik cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject právní formy podnikání cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject prodejna cs
dc.subject Businessman en
dc.subject business en
dc.subject legalformsof business en
dc.subject retail en
dc.subject business plan en
dc.subject shop en
dc.title Projekt otevření nové provozovny Spojmont Centra
dc.title.alternative The Project of Opening New Spojmont Center Store
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2015-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on strategies of opening the new branch Spojmont with specialisation in sale of fastener materials and materials for water installations. The main goal of this thesis is to find the convenient location in Zlin region and design optimal marketing mix. The theoretical part is focused on knowledge about enterprise, retail, store location and analysis of competition. Practical part pay attention to description and characteristic of company, analysis of weaknesses and strengths, analysis of competition. This part continue in detail project to choose right location and analysis of time, costs and risk.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39106
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
pitnerová_2015_dp.pdf 2.800Mb PDF View/Open
pitnerová_2015_vp.docx 28.41Kb Microsoft Word 2007 View/Open
pitnerová_2015_op.docx 28.06Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account