Projekt otevření nové provozovny Spojmont Centra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Pitnerová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33416
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na strategie otevření nové pobočky Spojmont centra, které se věnuje prodeji spojovacích materiálů a vodoinstalačních materiálů. Cílem bylo navrhnout vhodnou lokalitu pro otevření nové pobočky ve Zlínském kraji společně s návrhem vhodného marketingového mixu. Teoretická část této práce je zaměřena na poznatky z oblasti podnikání, maloobchodu, umístění prodejny a analýzy konkurence. Praktická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze silných a slabých stránek a analýze konkurence. Na tuto část navazuje projekt s podrobným zpracováním výběru vhodné lokality a s tím spojená časová, nákladová a riziková analýza projektu. |
|
dc.format |
94 s . (120657 znaků) |
|
dc.format.extent |
2937010 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podnik
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
právní formy podnikání
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
prodejna
|
cs |
dc.subject |
Businessman
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
legalformsof business
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
shop
|
en |
dc.title |
Projekt otevření nové provozovny Spojmont Centra |
|
dc.title.alternative |
The Project of Opening New Spojmont Center Store |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on strategies of opening the new branch Spojmont with specialisation in sale of fastener materials and materials for water installations. The main goal of this thesis is to find the convenient location in Zlin region and design optimal marketing mix. The theoretical part is focused on knowledge about enterprise, retail, store location and analysis of competition. Practical part pay attention to description and characteristic of company, analysis of weaknesses and strengths, analysis of competition. This part continue in detail project to choose right location and analysis of time, costs and risk. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39106
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account