Projekt interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Gajdošíková, Miroslava
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33412
dc.description.abstract Efektivní komunikace je základem nejen kvalitních mezilidských vztahů, ale i úspěchu každé firmy. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením efektivity interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o. Detailněji se zaměřuje na vizuální prvky interní komunikace. Teoretická část obsahuje východiska pro pochopení a tím možnosti zvýšení efektivity komunikačních procesů. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující interní komunikaci, vnímání komunikačního prostředí zaměstnanci a jejich motivační faktory. V projektové části jsou navrženy plány pro zvýšení efektivity interní komunikace a jsou podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 128 s. (215 964 znaků)
dc.format.extent 5398610
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject motivační faktory cs
dc.subject vizualizace cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject firemní profil cs
dc.subject Communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject motivational factors en
dc.subject visualization en
dc.subject feedback en
dc.subject company profile en
dc.title Projekt interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
dc.title.alternative The Internal Communication Project of Cardbox Packaging s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2015-05-25
dc.description.abstract-translated Effective communication is not only the basis of quality interpersonal relationships, but also the success of any company. This thesis deals with increasing the efficiency of internal communications of the Cardbox Packaging s.r.o. More specifically, focuses on the visual elements of the internal communication. The theoretical part contains the basis for understanding and thereby possibility of increasing the effectiveness of communication processes. The analytical part examines factors affecting internal communication, perception of communications environment by employees and their motivational factors. In the project part, plans for increasing the efficiency of internal communication are proposed and then subjected to time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39100
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
gajdošíková_2015_dp.pdf 5.148Mb PDF View/Open
gajdošíková_2015_vp.docx 24.17Kb Microsoft Word 2007 View/Open
gajdošíková_2015_op.docx 22.42Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account