Projekt interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Gajdošíková, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33412
|
|
dc.description.abstract |
Efektivní komunikace je základem nejen kvalitních mezilidských vztahů, ale i úspěchu každé firmy. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením efektivity interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o. Detailněji se zaměřuje na vizuální prvky interní komunikace. Teoretická část obsahuje východiska pro pochopení a tím možnosti zvýšení efektivity komunikačních procesů. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující interní komunikaci, vnímání komunikačního prostředí zaměstnanci a jejich motivační faktory. V projektové části jsou navrženy plány pro zvýšení efektivity interní komunikace a jsou podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
128 s. (215 964 znaků) |
|
dc.format.extent |
5398610 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
motivační faktory
|
cs |
dc.subject |
vizualizace
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
firemní profil
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
motivational factors
|
en |
dc.subject |
visualization
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
company profile
|
en |
dc.title |
Projekt interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Internal Communication Project of Cardbox Packaging s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haltofová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Effective communication is not only the basis of quality interpersonal relationships, but also the success of any company. This thesis deals with increasing the efficiency of internal communications of the Cardbox Packaging s.r.o. More specifically, focuses on the visual elements of the internal communication. The theoretical part contains the basis for understanding and thereby possibility of increasing the effectiveness of communication processes. The analytical part examines factors affecting internal communication, perception of communications environment by employees and their motivational factors. In the project part, plans for increasing the efficiency of internal communication are proposed and then subjected to time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39100
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account