Využití odměn a trestů ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jakešová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Slezáková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:26Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:26Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33402
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na využití různých přístupů při odměňování a trestání dětí předškolního věku v rámci výchovy v rodině a v předškolním zařízení. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola stručně vymezuje a charakterizuje vývojové období předškolní věk. Druhá kapitola se zabývá výchovou v rodině a předškolním vzděláváním. Třetí kapitola porovnává tradiční a alternativní formy odměn a trestů a seznamuje s partnerským (respektujícím) přístupem. Praktická část prezentuje a vyhodnocuje výsledky kvantitativního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření s cílem porovnat postoje rodičů a učitelek k tradičním a alternativním formám od-měn a trestů. |
|
dc.format |
61 s. + 4 s. příloh |
|
dc.format.extent |
4204975 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
odměna
|
cs |
dc.subject |
trest
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
výchova v rodině
|
cs |
dc.subject |
partnerský přístup
|
cs |
dc.subject |
reward
|
en |
dc.subject |
punishment
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
family education
|
en |
dc.subject |
partnership approach
|
en |
dc.title |
Využití odměn a trestů ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
The Use of Rewards and Punishments in Education of Preschool-Aged Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor´s thesis focused on the options of various approaches to rewarding and punishing of preschool-aged children that are used in families and in kindergartens. The theoretical part is divided into three chapters. First chapter explains the period of preschool age. The second chapter deals with family and preschool education. The third chapter compares the traditional and alternative forms of rewards and punishments and introduces the partnership (respectful) approach. The practical part presents and evaluates the results of quantitative research. The quantitative research is using the method of questionnaire. The research was realized to compare the attitudes of parents and teachers of preschool-aged children to traditional and alternative forms of rewards and punishments. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
39088
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
local.subject |
odměny a tresty
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
rewards and punishments
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
parenting style
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account