Motivace k prosociálnímu chování u dětí mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Poulíčková, Štěpánka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:25Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:25Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33390
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o motivaci dětí k prosociálnímu chování a vzájemné sociální komunikaci. Jejím cílem je zjistit, jaká determinace motivace u dětí převládá a co ji ovliv-ňuje. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako je motivace, autoregulace, komunikace a prosociální chování. Ty jsou pak dány do souvislosti s vývojovými specifi-ky dítěte mladšího školního věku. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků au-todeterminačních teorií a autoregulace prosociálního chování. K dosažení cíle výzkumu práce využívá kvantitativního přístupu formou dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
74 s., 6 s. příloh |
|
dc.format.extent |
2275820 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
autoregulace
|
cs |
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
autodeterminační teorie
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
self-regulation
|
en |
dc.subject |
younger school age
|
en |
dc.subject |
prosocial behaviour
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.subject |
self-determination theory
|
en |
dc.title |
Motivace k prosociálnímu chování u dětí mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Motivation for Prosocial Behavior in Children of Younger School Age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jakešová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2015-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with childern´s motivation for prosocial bahaviour and peer social communication. The aim is to determine the prevailing motivation of children and how it is influenced. Theoretical part defines basic concepts such as motivation, self-regulation, comunication and prosocial behaviour. These are then correlated with the developmental specificity of a child of a younger school age. The practical part is based on self-knowledge theory and self-determinative theory of prosocial behaviour. A quantitative approach through a questionnaire survey is used to achieve the objectives of the research work. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
39074
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-22 |
|
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
sociální komunikace
|
cs |
local.subject |
younger school age children
|
en |
local.subject |
communication
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account