Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kutra, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:24Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:24Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33382
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zefektivněním marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku online marketingu a především pak marketingu na sociálních sítích. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu Facebookového účtu multikina GAC spolu s analýzou ostatních používaných sítí. V rámci praktické části je taktéž proveden kvantitativní marketingový výzkum. Poslední část práce obsahuje návrh zefektivnění marketingu na Facebooku pomocí placené propagace spolu s návrhy a doporučeními pro působení na ostatních sociálních sítích, které multikino GAC využívá. |
|
dc.format |
100 s. (145 121 znaků). |
|
dc.format.extent |
4093772 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
konverzní pixel
|
cs |
dc.subject |
Online marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
conversion pixel
|
en |
dc.title |
Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Efficiency Increasing Project in Social Media Marketing with Emphasis on Facebook in Company Golden Apple Cinema, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gaja, Michal |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with efficiency increasing project in social media marketing with emphasis on Facebook in company Golden Apple Cinema, a.s.. The thesis is divided into theoretical and pracical part. Theoretical part contains general knowledge about online marketing, especially about social media marketing. Practical part includes thorough analysis of GACinema's Facebook account along with analysis of other social network accounts. In the practical part there is also quantitative research. Last part of this thesis contains efficiency increasing project on Facebook with paid promotion along with suggestions and proposals for the others social networks that GACinema use. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39064
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account