Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kutra, Jakub
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:24Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:24Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33382
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zefektivněním marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku online marketingu a především pak marketingu na sociálních sítích. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu Facebookového účtu multikina GAC spolu s analýzou ostatních používaných sítí. V rámci praktické části je taktéž proveden kvantitativní marketingový výzkum. Poslední část práce obsahuje návrh zefektivnění marketingu na Facebooku pomocí placené propagace spolu s návrhy a doporučeními pro působení na ostatních sociálních sítích, které multikino GAC využívá.
dc.format 100 s. (145 121 znaků).
dc.format.extent 4093772
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject konverzní pixel cs
dc.subject Online marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject promotion en
dc.subject Facebook en
dc.subject conversion pixel en
dc.title Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.
dc.title.alternative Efficiency Increasing Project in Social Media Marketing with Emphasis on Facebook in Company Golden Apple Cinema, a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gaja, Michal
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with efficiency increasing project in social media marketing with emphasis on Facebook in company Golden Apple Cinema, a.s.. The thesis is divided into theoretical and pracical part. Theoretical part contains general knowledge about online marketing, especially about social media marketing. Practical part includes thorough analysis of GACinema's Facebook account along with analysis of other social network accounts. In the practical part there is also quantitative research. Last part of this thesis contains efficiency increasing project on Facebook with paid promotion along with suggestions and proposals for the others social networks that GACinema use.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39064
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kutra_2015_dp.pdf 3.904Mb PDF View/Open
kutra_2015_vp.docx 29.21Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kutra_2015_op.pdf 937.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account