Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:23Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:23Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33378
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového produktu společnosti K-profi, spol. s r. o. na český trh. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se týkají marketingového mixu zaměřeného na B2B trh, charakteristiky pojmu "nový výrobek" a analýz vhodných pro vstup nového výrobku na trh. Druhá část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku produktu, provedení jednotlivých analýz a průzkumu trhu. Projektová část se zabývá samotným zavedením produktu na trh. Na závěr této části je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout společnosti takový projekt, který zohledňuje charakter produktu a finanční možnosti společnosti. |
|
dc.format |
107 s. (139 056 znaků) |
|
dc.format.extent |
9200560 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
LED osvětlení
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
nový produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
B2B market
|
en |
dc.subject |
LED lighting
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh |
|
dc.title.alternative |
The Project of Introduction of K-PROFI´s New Product on the Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the project of introduction of K-profi company´s new prod-uct on the Czech market. Theoretical knowledge of the first part is focused on marketing mix for B2B market, the characteristics of the term "new product" and analysis appropriate for entrance of the new product on a market. The second part is divided into analytical and project part. The analytical part is focused on characteristics of the product, execution of individual analysis and market research. The project part deals with the introduction of the product on a market. All costs, risks and timing of the project are analyzed in the conclusion of the project part. The main aim is to draw up the project, which takes into account the character of the product and also financial capabilities of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39058
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account