Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Mokrejšová, Eva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:20Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:20Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33361
dc.description.abstract Práce je zaměřena na to, jaké mají učitelé názory na problematiku adaptačních kurzů, na jejich přínos při utváření třídního kolektivu a při vytváření pozitivního třídního klimatu na základních školách. V teoretické části se zaměřuje na zážitkovou pedagogiku, definuje související pojmy, uvádí její prostředky, metody. Dotýká se historie zážitkové pedagogiky, významných osobností i organizací. Uvádí informace o počátcích adaptačních kurzů, o jejich organizaci i realizaci, o pravidlech, zásadách a cílech, ale také o zpětné vazbě. Při tom neopomíjí roli učitele a instruktora v procesu adaptačního kurzu. Praktická část práce se věnuje kvantitativnímu výzkumu a zjišťuje formou dotazníku, jaký mají učitelé názor na úlohu adaptačních kurzů na základních školách.
dc.format 88 s.
dc.format.extent 2701339
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adaptační kurz cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject motivace cs
dc.subject hra cs
dc.subject sociální skupina cs
dc.subject instruktor cs
dc.subject adaptiation course en
dc.subject experiential pedagogy en
dc.subject feedback en
dc.subject motivation en
dc.subject game en
dc.subject social group en
dc.subject instructor en
dc.title Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách
dc.title.alternative The Opinions of Teachers on the Role of Adaptation Courses at Elemantary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated The work is foccused on what are the opinions of teachers about the issue of adaptiation courses, about their benefit during class grouping and during creating of a positive class climate at the basic schools. At the theoretic part it presents the experiential pedagogy, defines corresponding terms, presents its means, methods. It touches the history of the ex-periential pedagogy, important personalities as well as organizations. It presents informati-on about beginning of adaptation courses, about their organization as well as the realisati-on, about the rules, the principles and the targets but also about the feedback. At the same time it doesn´t forget the role of the teacher and the instructor at the process of the adapti-ation course. The practical part of the work pays attention to a quantitative research and is finding out an opinion of the teachers about the role of the adaptiation courses at the basic schools in form of questionary.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39035
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24
local.subject integračně-adaptační kurzy cs
local.subject základní školy cs
local.subject integration adapt courses en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
mokrejšová_2015_dp.pdf 2.576Mb PDF View/Open
mokrejšová_2015_vp.docx 16.66Kb Microsoft Word 2007 View/Open
mokrejšová_2015_op.docx 15.31Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account