Mateřská škola jako životní prostor

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mateřská škola jako životní prostor

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Řehořová, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:38:53Z
dc.date.available 2010-07-15T01:38:53Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3330
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu dítěte do mateřské školy, která klade na rodiče, ale především na dítě nové náročné požadavky. Děti nacházejí v novém prostředí svou identitu, vytvářejí nové vztahy a učí se být v organizované skupině dětí v roli žáka. Práce popisuje vztahy, které vznikají mezi dětmi a pedagogem v mateřské škole, kterou chápeme jako prvotní počátek systematického výchovného působení na dítě. cs
dc.format 52 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1888001 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Mateřská škola cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject institucionální výchova cs
dc.subject životní prostor cs
dc.subject učitelka cs
dc.subject psychohygiena cs
dc.subject životospráva cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject zdravý životní styl cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject hra cs
dc.subject učení cs
dc.subject portfolio cs
dc.subject rodina cs
dc.subject kurikulum cs
dc.subject filosofie a základní model mateřské školy cs
dc.subject mursery schoul en
dc.subject pre-school en
dc.subject institutional education en
dc.subject Libiny-space en
dc.subject trachet en
dc.subject psych-hygiene en
dc.subject way of Libiny en
dc.subject schoul climate en
dc.subject healthy life style en
dc.subject socialization en
dc.subject self-conception en
dc.subject game en
dc.subject learning en
dc.subject portfolio en
dc.subject family en
dc.subject curriculum en
dc.title Mateřská škola jako životní prostor cs
dc.title.alternative Kindergarten as a space for living en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2007-06-18
dc.description.abstract-translated This thesis drala with the problem conected with the child's admission to a nursery schoul, which involves new demanding requirements from children as well as their patents. Children find their own identity in newm environment, make new relations and acquire the role of the ppil in an organized group of children. The work describes relations arising between children and a teacher in a nursery school, which is cinsidered to be the first beginning of systematic aducional effect on a child. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1006247
dc.date.assigned 2006-04-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
řehořová_2007_bp.pdfBlocked 1.800Mb PDF View/Open
řehořová_2007_vp.png 34.93Kb PNG image Thumbnail
řehořová_2007_op.png 39.71Kb PNG image Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account