Mateřská škola jako životní prostor
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Řehořová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:38:53Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T01:38:53Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3330
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu dítěte do mateřské školy, která klade na rodiče, ale především na dítě nové náročné požadavky. Děti nacházejí v novém prostředí svou identitu, vytvářejí nové vztahy a učí se být v organizované skupině dětí v roli žáka. Práce popisuje vztahy, které vznikají mezi dětmi a pedagogem v mateřské škole, kterou chápeme jako prvotní počátek systematického výchovného působení na dítě. |
cs |
dc.format |
52 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1888001 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
institucionální výchova
|
cs |
dc.subject |
životní prostor
|
cs |
dc.subject |
učitelka
|
cs |
dc.subject |
psychohygiena
|
cs |
dc.subject |
životospráva
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
učení
|
cs |
dc.subject |
portfolio
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
filosofie a základní model mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
mursery schoul
|
en |
dc.subject |
pre-school
|
en |
dc.subject |
institutional education
|
en |
dc.subject |
Libiny-space
|
en |
dc.subject |
trachet
|
en |
dc.subject |
psych-hygiene
|
en |
dc.subject |
way of Libiny
|
en |
dc.subject |
schoul climate
|
en |
dc.subject |
healthy life style
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
self-conception
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
portfolio
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.title |
Mateřská škola jako životní prostor |
cs |
dc.title.alternative |
Kindergarten as a space for living |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2007-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis drala with the problem conected with the child's admission to a nursery schoul, which involves new demanding requirements from children as well as their patents. Children find their own identity in newm environment, make new relations and acquire the role of the ppil in an organized group of children. The work describes relations arising between children and a teacher in a nursery school, which is cinsidered to be the first beginning of systematic aducional effect on a child. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006247
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account