Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kunc, Dalibor
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:11Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:11Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33305
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce s názvem Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015 se zabývá analýzou a zhodnocením jejího současného stavu v dané oblasti. Cílem projektu je pak na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový plán pro příslušné období. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných literárních pramenů dané tématiky zaměřený na marketingový mix služeb a marketingové plánování. Praktická část se po představení společnosti zabývá její situační analýzou, následně analýzou využívání nástrojů marketingové komunikace a rovněž segmentace zákazníků. Zbylá pasáž praktické části je věnována projektu, jenž je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
85 s. |
|
dc.format.extent |
2963143 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Marketing Plan
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Promitional Mix
|
en |
dc.subject |
Customer Segmentation
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015 |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan Project of Company BV Auto Zlín s.r.o. for Year 2015 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis titled Marketing Plan Project of Company BV Auto Zlín s.r.o. for Year 2015 deals with analysis and evaluation of the present situation of the company in that point. The project goal is to suggest appropriate marketing plan for the relevant period, based on the previous analysis. The theoretical part consists of analysis of available literature sources of the topic with main aim to service marketing mix and marketing planning. After an opening introduction of the company, the practical part is focused on situational analysis, followed by analysis of the use of marketing communication tools and also customer segmentation. The rest of the practical part contains the project including cost, time and risk analysis at the end. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
38954
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account