Projekt na založení Muzea ohýbaného nábytku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Goldová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:10Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:10Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33297
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zpracování projektu na založení Muzea ohýbaného nábytku v Bystřici pod Hostýnem - v místě, kde je tento nábytek vyráběn firmou TON a.s. Teoretická část této práce je zaměřena na vymezení definice muzea, návštěvníky muzeí, marketingovému mixu ve službách a analytickým metodám použitých v této práci. Praktická část se věnuje základním informacím o firmě TON a.s., její ekonomickou situací, statistikami cestovního ruchu ve Zlínském kraji a samotným projektem na založení muzea zejména předpokládané náklady a výnosy vytvořeného produktu. |
|
dc.format |
81 s. (102 082 znaků) |
|
dc.format.extent |
3426022 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Muzeum
|
cs |
dc.subject |
návštěvník
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
náklady
|
cs |
dc.subject |
výnosy
|
cs |
dc.subject |
Museum
|
en |
dc.subject |
visitor
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
costs
|
en |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.title |
Projekt na založení Muzea ohýbaného nábytku |
|
dc.title.alternative |
Project to Establish the Museum of Bentwood Furniture |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skácel, Radek |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to process a project to establish a Museum of bentwood furniture in Bystřice pod Hostýnem - the place, where this furniture is produced by the TON a.s. The theoretical part of this work focus on explanation of the definition museum, visitors of museums, the marketing mix in services and analytical methods used in this work. The practical part describes basic information about TON a.s. and it's economical situation, sta-tistic of incoming tourism situation in Zlin region and the project of establishing the muse-um itself in particular the expected costs and benefits of created product. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
38942
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account