dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Olšová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:07Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:07Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33284
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výukovou komunikaci s žáky se specifickými poruchami učení na střední škole. Cílem práce je prozkoumat, jak pedagog s žáky s poruchami učení komunikuje ve vyučovací hodině. Teoretická část se nejdříve věnuje oblasti komunikace a pedagogické komunikace. Následně je zařazena kapitola charakterizující specifické poruchy učení. Nechybí zde stěžejní kapitola, která zahrnuje nejdůležitější poznatky z oblasti výukové komunikace, se zaměřením na vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středních školách. V praktické části je provedeno průzkumné šetření, formou techniky dotazníku. Dotazník je založený na komunikaci pedagoga s žákem s poruchou učení. |
|
dc.format |
58 s. (77 272 znaků) |
|
dc.format.extent |
1802865 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
výuková komunikace
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
educational communication
|
en |
dc.subject |
specific learning disabilities
|
en |
dc.title |
Výuková komunikace s žáky se specifickými poruchami učení na střední škole |
|
dc.title.alternative |
Teaching communication with students with specific learning disabilities in high school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chráska, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2015-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis aims at educational communication with pupils with specific learning disabilities at secondary schools. The objective of the work is to examine how the teacher communicates with pupils with specific learning disabilities during a class. The theoretical part firstly deals with communication and pedagogical communication. This is followed by a chapter describing the specific learning disabilities. The essential chapter includes the most important findings concerning educational communication, focusing on education of pupils with specific learning disabilities at secondary schools. The practical part contains a survey in the form of a questionnaire. The questionnaire is based on communication of the teacher with a pupil having a learning disability. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38925
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |