dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Juríček, Igor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:38:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T01:38:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3327
|
|
dc.description.abstract |
Díky poznatkům, metodám a interdisciplinárnímu přístupu moderní kognitivní vědy můžeme zkoumat a identifikovat mechanismy, kterými si zákazníci zapamatovávají ceny zboží při běžných nákupech, rozsah toho, na kolik si jsou schopni si je zapamatovat, než opustí prodejnu, jak si tyto vzpomínky vyvolávají, do jaké míry se jimi řídí a s jakou znalostí cen prodejnu opouštějí. Tento projekt zkoumá kombinuje několik teorií kognitivní vědy týkajících se krátkodobé paměti a zpracovávání a interpretace číselných informací v mysli. |
cs |
dc.format |
75 |
cs |
dc.format.extent |
640112 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
paměť
|
cs |
dc.subject |
cenová paměť
|
cs |
dc.subject |
krátkodobá paměť
|
cs |
dc.subject |
dlouhodobá paměť
|
cs |
dc.subject |
hypermarket
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
memory
|
en |
dc.subject |
price knowledge
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
long-term memory
|
en |
dc.subject |
short-term memory
|
en |
dc.subject |
hypermarket
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.title |
Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu |
cs |
dc.title.alternative |
Price Knowledge in the Czech Republic - Price Strategy in the Hypermarket Aisles |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-08-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Leveraging the findings and methods of the modern cognitive science, we can research and identify the mechanics used by customers to store information about prices when doing grocery shopping, the extent of how they recall such information and the extent of what importance is such recalled information to the customers, plus, what is the price knowledge of the customers at the moment they leave the shop. This project combines several theories of the cognitive science on the short-term memory and the perception, processing and interpretation of numerical information in the human brain. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2715
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|