Postoje středoškolských studentů ke škole a učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje středoškolských studentů ke škole a učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chráska, Miroslav
dc.contributor.author Drábek, Jiří
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:05Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:05Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33276
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce nesoucí název Postoje středoškolských studentů ke škole a učení se zabývá výzkumem postojů studentů dvou různých středních průmyslových škol sídlících v krajském městě Zlín. V teoretické části práce je definován a popsán pojem postoj, jeho charakteristiky, utváření, měření a funkce. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, který byl rozdán studentům druhých ročníků oboru strojírenství. Pomocí testu nezávislosti bylo provedeno ověření, zda mezi postoji existují významné rozdíly. Výsledky práce potvrzují šest z osmy výzkumných hypotéz. Zajímavé zjištění ovšem je, že i když studenti SPŠ Zlín nejsou úplně spokojeni s praktickou výukou na své škole, jejich postoje se významně neliší od studentů SPŠP-COP Zlín, kteří jsou se svou praktickou výukou spokojeni.
dc.format 57
dc.format.extent 2509487
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postoj cs
dc.subject změna postojů cs
dc.subject středoškolští studenti cs
dc.subject hypotéza cs
dc.subject attitude en
dc.subject change of attitude en
dc.subject high school students en
dc.subject hypothesis en
dc.title Postoje středoškolských studentů ke škole a učení
dc.title.alternative High school students´ attitudes towards school and learning
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis bearing the name of the High school students´attitudes towards school and learning focuses on research student attitudes two different secondary industrial schools based in the regional town of Zlín. The theoretical part defines and describes the concept of attitude, its characteristics, formation, measurement and function. In the practical part a questionnaire was created and subsequently distributed to second-year students in engineering. Using a test of independence we examined the significant differences between the attitudes. The results confirmed six of the eight research hypotheses. An interesting finding however is that, although students SPS Zlin are not completely satisfied with practical training in their school, their attitudes are not significantly different from students SPSP-COP Zlin, that are with their practical training satisfied.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38911
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject studijní motivace cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject názory a postoje cs
local.subject středoškolské studium cs
local.subject motivation to study en
local.subject secondary school students en
local.subject views and attitudes en
local.subject secondary education en


Files in this item

Files Size Format View
drábek_2015_dp.pdf 2.393Mb PDF View/Open
drábek_2015_vp.docx 18.28Kb Microsoft Word 2007 View/Open
drábek_2015_op.docx 17.84Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account