dc.contributor.advisor |
Chráska, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Drábek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:05Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:05Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33276
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce nesoucí název Postoje středoškolských studentů ke škole a učení se zabývá výzkumem postojů studentů dvou různých středních průmyslových škol sídlících v krajském městě Zlín. V teoretické části práce je definován a popsán pojem postoj, jeho charakteristiky, utváření, měření a funkce. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, který byl rozdán studentům druhých ročníků oboru strojírenství. Pomocí testu nezávislosti bylo provedeno ověření, zda mezi postoji existují významné rozdíly. Výsledky práce potvrzují šest z osmy výzkumných hypotéz. Zajímavé zjištění ovšem je, že i když studenti SPŠ Zlín nejsou úplně spokojeni s praktickou výukou na své škole, jejich postoje se významně neliší od studentů SPŠP-COP Zlín, kteří jsou se svou praktickou výukou spokojeni. |
|
dc.format |
57 |
|
dc.format.extent |
2509487 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
změna postojů
|
cs |
dc.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
dc.subject |
hypotéza
|
cs |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.subject |
change of attitude
|
en |
dc.subject |
high school students
|
en |
dc.subject |
hypothesis
|
en |
dc.title |
Postoje středoškolských studentů ke škole a učení |
|
dc.title.alternative |
High school students´ attitudes towards school and learning |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis bearing the name of the High school students´attitudes towards school and learning focuses on research student attitudes two different secondary industrial schools based in the regional town of Zlín. The theoretical part defines and describes the concept of attitude, its characteristics, formation, measurement and function. In the practical part a questionnaire was created and subsequently distributed to second-year students in engineering. Using a test of independence we examined the significant differences between the attitudes. The results confirmed six of the eight research hypotheses. An interesting finding however is that, although students SPS Zlin are not completely satisfied with practical training in their school, their attitudes are not significantly different from students SPSP-COP Zlin, that are with their practical training satisfied. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38911
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
názory a postoje
|
cs |
local.subject |
středoškolské studium
|
cs |
local.subject |
motivation to study
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
views and attitudes
|
en |
local.subject |
secondary education
|
en |