dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kiliánová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:52Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:52Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33256
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o profesi asistenta pedagoga působícího v základních školách prvního stupně. Cílem bakalářské práce bylo zpracovat teoretický náhled na dané téma. Teoretická část se zaměřuje na legislativní zakotvení profese asistenta pedagoga, inkluzivní edukační proces v základní škole, historii a současnost profese pedagogického asistenta, individuální vzdělávací plán, kompetence a vzájemné vztahy. Praktická část přechází od teorie ke kvalitativnímu výzkumu, který je tvořen formou strukturovaných rozhovorů. Cílem tohoto výzkumu je popsat práci asistenta pedagoga a na základě zkušeností pracovníků v této profesi navrhnout určitá praktická doporučení pro praxi. Po přečtení bakalářské práce budou mít nejen absolventi vysokých škol se zaměřením na sociální pedagogiku, ale i odborná pedagogická či laická veřejnost představu o tom, co profese asistenta pedagoga obnáší. |
|
dc.format |
82 s. |
|
dc.format.extent |
1418263 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání v ZŠ
|
cs |
dc.subject |
žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
Teacher´s assistent
|
en |
dc.subject |
inclusive education in the primary schools
|
en |
dc.subject |
student with special educational needs
|
en |
dc.title |
Asistent pedagoga na I. stupni základní školy jako vychovatelská osobnost |
|
dc.title.alternative |
A Teaching Assistant as an Educational Personality at Lower Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the teaching assistant in the primary schools at the first level. The aim of this bachelor thesis was produce a theoretical perspective on the given topic. The theoretical part is focused on the legislative basis for the teaching assistant, including the educational process in primary schools, the past and present of the teaching assistant profession, competence and mutual relations. The practical part moves from theory to qualitative research, which is formed through structured interviews. The aim of this research is to describe the work of the teaching assistant and the experience of workers in this profession to propose some practical recommendations for practice. After reading this bachelor thesis not only graduates with a focus on social pedagogy, but also professional teachers, or the general public will have an idea of what the teacher assistant profession involves. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38879
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
local.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
elementary school
|
en |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |