Asistent pedagoga na I. stupni základní školy jako vychovatelská osobnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Asistent pedagoga na I. stupni základní školy jako vychovatelská osobnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Kiliánová, Eva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:52Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:52Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33256
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o profesi asistenta pedagoga působícího v základních školách prvního stupně. Cílem bakalářské práce bylo zpracovat teoretický náhled na dané téma. Teoretická část se zaměřuje na legislativní zakotvení profese asistenta pedagoga, inkluzivní edukační proces v základní škole, historii a současnost profese pedagogického asistenta, individuální vzdělávací plán, kompetence a vzájemné vztahy. Praktická část přechází od teorie ke kvalitativnímu výzkumu, který je tvořen formou strukturovaných rozhovorů. Cílem tohoto výzkumu je popsat práci asistenta pedagoga a na základě zkušeností pracovníků v této profesi navrhnout určitá praktická doporučení pro praxi. Po přečtení bakalářské práce budou mít nejen absolventi vysokých škol se zaměřením na sociální pedagogiku, ale i odborná pedagogická či laická veřejnost představu o tom, co profese asistenta pedagoga obnáší.
dc.format 82 s.
dc.format.extent 1418263
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Asistent pedagoga cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání v ZŠ cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject Teacher´s assistent en
dc.subject inclusive education in the primary schools en
dc.subject student with special educational needs en
dc.title Asistent pedagoga na I. stupni základní školy jako vychovatelská osobnost
dc.title.alternative A Teaching Assistant as an Educational Personality at Lower Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the teaching assistant in the primary schools at the first level. The aim of this bachelor thesis was produce a theoretical perspective on the given topic. The theoretical part is focused on the legislative basis for the teaching assistant, including the educational process in primary schools, the past and present of the teaching assistant profession, competence and mutual relations. The practical part moves from theory to qualitative research, which is formed through structured interviews. The aim of this research is to describe the work of the teaching assistant and the experience of workers in this profession to propose some practical recommendations for practice. After reading this bachelor thesis not only graduates with a focus on social pedagogy, but also professional teachers, or the general public will have an idea of what the teacher assistant profession involves.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38879
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-24
local.subject první stupeň základní školy cs
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject elementary school en
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
kiliánová_2015_dp.pdf 1.352Mb PDF View/Open
kiliánová_2015_vp.docx 18.16Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kiliánová_2015_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account