Prevence rizikového chování na střední škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Jemelková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:52Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:52Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33255
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce se zabývá prevencí rizikového chování na středních školách. Je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřuje na objasnění pojmů týkajících se rizikového chování, specifikuje druhy prevence a seznamuje nás s funkcí metodika prevence rizikového chování a výchovného poradce. Závěr teoretické části je pak věnován možnostem spolupráce v rámci prevence rizikového chování. Praktická část vymezuje výzkumný problém a prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného pomocí dotazníkové metody. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda je na středních školách účinně realizována prevence rizikového chování. |
|
dc.format |
83 s. (109 190 znaků) |
|
dc.format.extent |
1690181 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
minimální preventivní program
|
cs |
dc.subject |
výchovný poradce
|
cs |
dc.subject |
kariérové poradenství
|
cs |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
risk behaviour
|
en |
dc.subject |
prevention methodology
|
en |
dc.subject |
minimum preventive programme
|
en |
dc.subject |
school counsellor
|
en |
dc.subject |
career advice
|
en |
dc.title |
Prevence rizikového chování na střední škole |
|
dc.title.alternative |
Risk Behaviour Prevention at Secondary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2015-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis discusses risk behaviour prevention at secondary schools. It is divided into two sections - a theoretical and practical section. The theoretical section focuses on defining risk behaviour and its main types, specifies types of prevention and acquaints us with the positions of risk behaviour prevention methodologist and school counsellor. The final part of the theoretical section is devoted to the opportunities for cooperation in relation to behaviour prevention. The practical section describes experimental problem and presents the results of a research survey executed using the anonymous questionnaire method. The main purpose of this work is to establish whether risk behaviour prevention is effectively carried out at secondary schools. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38878
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account