Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Hlávková, Šárka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:48Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:48Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33244
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na profesní kompetence sociálních pedagogů, kteří pracují v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež. Důraz je kladen na schopnosti pracovníků. Práce se zaměřuje na osobnostní a sociální vlastnosti, dovednosti, komunikaci a na specifické jednání s klienty. V teoretické části se zabýváme obecně sociální pedagogikou, profesními kompetencemi a pokračujeme konkrétně k sociální službě nízkoprahového zařízení pro děti a mládež. Praktická část plynule přechází od teorie k výzkumu, který jsme zvolili kvalitativní. Cílem tohoto výzkumu je formou rozhovorů kvalitně popsat pracovní náplň a sociální službu nízkoprahového klubu pro děti a mládež.
dc.format 89 s. (232090 znaků)
dc.format.extent 2100929
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject nízkoprahové zařízení pro děti a mládež cs
dc.subject dovednosti cs
dc.subject vlastnosti cs
dc.subject social pedagogue en
dc.subject competences en
dc.subject low-threshold facility for children and youth en
dc.subject skill en
dc.subject qualities en
dc.title Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
dc.title.alternative Professional Competences of a Social Pedagogue in Low-Threshold Facilities for Children and Youth
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2015-06-05
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on the professional competencies of social pedagogues who work in low-threshold facilities for children and youth. Emphasis is placed on the ability of workers. The bachelor thesis focuses on personal and social qualities, skills, communication and specific dealing with clients. The theoretical part deals with general social pedagogy, professional competencies and continue specifically to social service institution for children and youth. The practical part seamlessly moving from theory to research, we chose qualitative. The aim of this research is to describe the form of interviews quality social service low-threshold facilities for children and youth.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38866
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject nízkoprahová centra cs
local.subject pedagogical skills en
local.subject social educators en
local.subject low-threshold centers en


Files in this item

Files Size Format View
hlávková_2015_dp.pdf 2.003Mb PDF View/Open
hlávková_2015_vp.docx 17.33Kb Microsoft Word 2007 View/Open
hlávková_2015_op.docx 14.57Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account