dc.contributor.advisor |
Petr Šafránková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Fojtíková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:39Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:39Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33209
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní přístup ve vzdělávání žákyně s tělesným postižením a na její socializaci. Je rozdělena do dvou oddílů, které jsou dále rozpracovány ve třech kapitolách. V teoretické části se zabýváme nejen vymezením obecných pojmů, jako jsou integrace, inkluze, tělesné postižení a běžná střední škola, ale i principy inkluzivního vzdělávání a vrstevnickou skupinou, která mladého člověka výrazně ovlivňuje. Na teoretickou část navazuje část praktická, která formou kvalitativního výzkumu dotváří případovou studii dívky s postižením. |
|
dc.format |
67 s. (bez mezer 77094 znaků) |
|
dc.format.extent |
10242048 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
běžná střední škola
|
cs |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
physical disability
|
en |
dc.subject |
regular secondary school
|
en |
dc.title |
Inkluzivní vzdělávání žákyně s tělesným postižením na střední škole |
|
dc.title.alternative |
Inclusive Education of a Female Student with Physical Disability at Secondary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanková, Magdalena |
|
dc.date.accepted |
2015-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the inclusive approach to an education of a student with a physical disability and her socialization. The work is divided into two sections, which are further elaborated in three chapters. The first, theoretical, part defines general concepts (such as integration, inclusion, physical disability and regular secondary school) and is focused on principles of the inclusive education and on peer groups, which helps to form young people. The practical part contains a case study of a young girl with a physical disability. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38826
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
tělesně postižené děti
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
inclusions
|
en |
local.subject |
children with physical disabilities
|
en |