Klima dětského domova jako prostředek rozvoje osobnosti dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima dětského domova jako prostředek rozvoje osobnosti dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Fibichrová, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:39Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:39Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33208
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá klimatem dětského domova, vlivem klimatu zařízení ústavní výchovy na osobnost dítěte a jeho rozvoj. Popisuje také skutečnosti, které klima v dětském domově ovlivňují, ať už negativně či pozitivně. Zmiňuje možnosti eliminace jevů negativních a naproti tomu rozvoje jevů pozitivních. Praktická část je zaměřena na zjištění, jakou měrou ovlivňují jednotlivé složky klimatu dětského domova z pohledu dítěte jeho osobnost a rozvoj. Pro zjištění požadovaných skutečností bude zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníku.
dc.format 93 s. (161 002)
dc.format.extent 2509867
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětský domov cs
dc.subject osobnost dítěte cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject klima v dětském domově cs
dc.subject osobnost vychovatele cs
dc.subject sociální klima cs
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject children's home en
dc.subject the child's personality en
dc.subject school climate en
dc.subject class climate en
dc.subject the climate in a children's home en
dc.subject celebrity educators en
dc.subject social climate en
dc.subject institutional education en
dc.title Klima dětského domova jako prostředek rozvoje osobnosti dítěte
dc.title.alternative Children's Home Climate as a Means of Child Personality Development
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-05
dc.description.abstract-translated Thesis deals with climate of the children's home and the influence of institution al care's climate on the child's personality and his development. It also describes the facts that affect the climate in the children's home, either positively or negatively. The thesis mentions the possibility of eliminating the negative phenomena and in contrast to the development of positive phenomena. The practical part is focused on determining how much the individual components of the children's home climate affect the child's personality and development from their own perspective. To determine the required facts will be elected quantitative research using a questionnaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38825
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-28
local.subject dětské domovy cs
local.subject klima cs
local.subject children’s homes en
local.subject climate en


Files in this item

Files Size Format View
fibichrová_2015_dp.pdf 2.393Mb PDF View/Open
fibichrová_2015_vp.docx 17.11Kb Microsoft Word 2007 View/Open
fibichrová_2015_op.docx 22.46Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account