dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Štefková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:36Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:36Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33190
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem bakalářské práce je role mateřských center v osobnostním rozvoji a vzdělávání matek, zejména těch, které jsou na mateřské dovolené. Cílem je zmapovat možnosti rozvoje matek v kontextu fungování mateřských center, v nichž dochází k neformálnímu a informálnímu vzdělávání. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se dotýká tří oblastí, které tvoří východiska pro výzkum andragogiky a trendů ve vzdělávání, postavení žen matek ve společnosti a konečně problematiky mateřských center, včetně Rodinného a mateřského centra ve Vsetíně. Cílem výzkumu v praktické části je zjistit, zda má vzdělávání v mateřském centru pro matky význam a jak je ovlivnilo. Jak se s pomocí aktivit v Rodinném a mateřském centru daří předcházet sociální izolaci matek. |
|
dc.format |
63 s. (64821 znaků) |
|
dc.format.extent |
3117169 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mateřské centrum
|
cs |
dc.subject |
Mateřská dovolená
|
cs |
dc.subject |
Vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
Neformální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Informální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Sociální izolace
|
cs |
dc.subject |
Maternity Center
|
en |
dc.subject |
Maternity leave
|
en |
dc.subject |
Adult Education
|
en |
dc.subject |
Non-formal Education
|
en |
dc.subject |
Informal Education
|
en |
dc.subject |
Social isolation
|
en |
dc.title |
Přínos neformálního a informálního vzdělávání v Rodinném a mateřském centru Vsetín |
|
dc.title.alternative |
Benefits of Formal and Informal Education in Family and Maternity Center Vsetín |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of this thesis is the role of maternity centers in personal self-improvement and education of mothers, especially those who are on maternity leave. The aim is to describe their self-improvement opportunities in the context of maternity centers activities, where non-formal and informal education is provided. This thesis is divided into two parts. The first, theorethical part deals with three topics, that form the starting point for the following research - Andragogy and actual trends in the area of adult education, the status of women mothers in society and finally the issue of maternity centers, including The Family and maternity center in Vsetín. The aim of the research in the practical part is to find out, whether the education activities in the maternity center are beneficial for mothers and how are they affected with it. How activities in the Family and maternity ceter help preventing social isolation of mothers. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38795
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
local.subject |
mateřská centra
|
cs |
local.subject |
vzdělávání
|
cs |
local.subject |
family centers
|
en |
local.subject |
education
|
en |