Profesní andragogika a její role ve vzdělávání dospělých

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní andragogika a její role ve vzdělávání dospělých

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Neveselý, Libor
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:35Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:35Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33181
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice profesního vzdělávání dospělých. Teoretická část vymezuje pojmy a teoretická východiska se zaměřením na zařazení profesního vzdělávání do systému andragogiky, významu vzdělávání dospělých ve společnosti a popis metod a forem vzdělávání dospělých s následným využitím v praxi. Cílem praktické části je pomocí výzkumu provedeného formou dotazníkového šetření zjistit, zda zaměstnanci společnosti K+B elektro znají systém vzdělávání pomocí e-learningu jako způsob organizace výukového procesu a zda vidí e-learning jako účelné a účinné využití ve vzdělávání pro svou práci. Veškerá zjištění jsou porovnána s teoretickými poznatky z první části a na základě toho je navrženo doporučení pro zefektivnění systému profesního vzdělávání ve společnosti K+B elektro.
dc.format 97
dc.format.extent 2297455
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Andragogika cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject profesní vzdělávání cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject e-learning cs
dc.subject Andragogy en
dc.subject adult education en
dc.subject professional education en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject e-learning en
dc.title Profesní andragogika a její role ve vzdělávání dospělých
dc.title.alternative Professional Andragogy and its Role in Adult Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prusáková, Viera
dc.date.accepted 2015-06-17
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the issue of vocational adult education. The theoretical part defines the concepts and theoretical background, focusing on the inclusion of vocational education in the system of adult education, the importance of adult education in society and description of the methods and forms of adult education and their subsequent use in practice. The practical part is by means of research conducted through a questionnaire survey to determine whether employees the company K + B electro familiar system of education using e-learning as a way of organizing the learning process and whether they see e-learning as efficient and effective use in education for their work. All findings are compared with theoretical knowledge from the first part and on the basis of the proposed recommendations for improving the system of professional education in the company K + B electro.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38785
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
neveselý_2015_dp.pdf 2.191Mb PDF View/Open
neveselý_2015_vp.docx 17.59Kb Microsoft Word 2007 View/Open
neveselý_2015_op.docx 18.12Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account