Profesní andragogika a její role ve vzdělávání dospělých
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Neveselý, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:35Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:35Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33181
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o problematice profesního vzdělávání dospělých. Teoretická část vymezuje pojmy a teoretická východiska se zaměřením na zařazení profesního vzdělávání do systému andragogiky, významu vzdělávání dospělých ve společnosti a popis metod a forem vzdělávání dospělých s následným využitím v praxi. Cílem praktické části je pomocí výzkumu provedeného formou dotazníkového šetření zjistit, zda zaměstnanci společnosti K+B elektro znají systém vzdělávání pomocí e-learningu jako způsob organizace výukového procesu a zda vidí e-learning jako účelné a účinné využití ve vzdělávání pro svou práci. Veškerá zjištění jsou porovnána s teoretickými poznatky z první části a na základě toho je navrženo doporučení pro zefektivnění systému profesního vzdělávání ve společnosti K+B elektro. |
|
dc.format |
97 |
|
dc.format.extent |
2297455 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Andragogika
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
profesní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
Andragogy
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
professional education
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.title |
Profesní andragogika a její role ve vzdělávání dospělých |
|
dc.title.alternative |
Professional Andragogy and its Role in Adult Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prusáková, Viera |
|
dc.date.accepted |
2015-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the issue of vocational adult education. The theoretical part defines the concepts and theoretical background, focusing on the inclusion of vocational education in the system of adult education, the importance of adult education in society and description of the methods and forms of adult education and their subsequent use in practice. The practical part is by means of research conducted through a questionnaire survey to determine whether employees the company K + B electro familiar system of education using e-learning as a way of organizing the learning process and whether they see e-learning as efficient and effective use in education for their work. All findings are compared with theoretical knowledge from the first part and on the basis of the proposed recommendations for improving the system of professional education in the company K + B electro. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38785
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account