dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kočí, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33169
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na motivaci studentů ke studiu na vysoké škole ve středním věku. Skládá se z části teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá vymezením základních pojmů, celoživotní vzdělávání, další vzdělávání, distanční vzdělávání, motivace, motiv, potřeba a střední věk. Empirická část navazuje na část teoretickou. Popisuje průběh interview s informanty, jejich analýzu a také vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který byl proveden na vzorku studentů ve středním věku formou polostrukturovaných rozhovorů. Cílem výzkumu bylo zjistit faktory podílející se na motivaci studentů ve středním věku ke studiu na vysoké škole. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.format.extent |
1799242 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
motiv
|
cs |
dc.subject |
střední věk
|
cs |
dc.subject |
lifelong education
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
motive
|
en |
dc.subject |
middle age
|
en |
dc.title |
Motivace studentů ve středním věku k distančnímu vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Motivation of Students in Middle Age for Distance Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jakešová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2015-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor thesis is focused on motivation of students to study at a university in middle age. It consists of theoretical part and practical part. It deals with basic terms definition in the theoretical part - lifelong education, further education, distance education, motivation, motive, need and middle age. Empirical part follows the theoretical part. It describes the progress of an interview with respondents, their analysis and also an evaluation of a qualitative research, which was performed on a sample of students in their middle age. The research was performed with aid of half-structured interviews. The main goal of the research was to find out factors involved in middle aged students' motivation to studying at a university. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38768
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
local.subject |
kombinované studium
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
part-time studium
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |