dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Klajn, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:32Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33168
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení přípravy, průběhu a přínosu dálkové formy středoškolského vzdělávání dospělých. Teoretická část je zaměřena na specifika vzdělávání dospělých, jeho ukotvení v základních dokumentech a historii. Dále se v práci zabýváme motivací, cíli, průběhem a přínosem pro samotné absolventy studia. V praktické části práce je popsána realizace výzkumu, výsledky výzkumu, prezentace zjištěných informací a jevů včetně jejich interpretace v kontextu výzkumných cílů. Jednotlivé kapitoly praktické části jsou pro ilustraci proloženy autentickými přepisy odpovědí respondentů na výzkumné otázky. |
|
dc.format |
69 s. (114 924 znaků) |
|
dc.format.extent |
2312569 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dálkové studium dospělých
|
cs |
dc.subject |
další vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
specifika vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
motivace ke studiu dospělých
|
cs |
dc.subject |
kompetence v dalším vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
bariéry při dálkovém vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
distant form of education for adults
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
specifics of education for adults
|
en |
dc.subject |
motivation for education in adulthood
|
en |
dc.subject |
competence in lifelong learning
|
en |
dc.subject |
barriers during distant education
|
en |
dc.title |
Hodnocení dálkového studia na STŘEDNÍ ŠKOLE OBCHODNĚ TECHNICKÉ S. R. O. ZLÍN z pohledu absolventů |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of Distance Studies in Secondary Business and Technical School Ltd. Zlín by the Graduates |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on evaluation of preparation, progress and benefit of a distant form of high school education for adults. The theoretical part focuses on specifics of education for adults, and it illustrates how this is captured in certain documents and history. Furthermore the paper deals with motivation, aims and process of education, and benefits for students themselves. In the Analysis the realization of the research is described. It also includes the findings of the survey, presentation of all of the found information and phenomena with their interpretation in the context of the targets of this research. To illustrate this, in each part of the Analysis authentic transcriptions of responses are included. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38767
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
kombinované studium
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
part-time studium
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |